به مناسبت دهه ریاضیات و اعیاد قربان و غدیر

چاپ
غیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 

به نام خدا

الهم صل علی محمد و آل محمد

برای مشاهده تصویر بزرگتر کلیک کنید


دهه ریاضیات از اول آبان ماه تا دهم آبان می باشد. خرسندیم که این دهه در امسال با اعیاد قربان و غدیر مقارن شده است. ضمن تبریک این اعیاد بزرگ، به منظور این مناسبت ها، در این دهه خبرهای خوشحال کننده بیشتری خواهیم داشت. برخی از آن ها به قرار زیر است:

شروع آموزش نرم افزار بسیار مهم MATLAB . این نرم افزار یکی از نرم افزارهای بسیار پرکاربرد برای دانشجویان و دانش آموختگان و مهندسین و ... می باشد. امیدواریم بتوانیم در این مجموعه، اطلاعات آموزشی مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا به راحتی بتوانید از این نرم افزار استفاده نمایید.

تا کنون دو درس اول این نرم افزار قرار داده شده است.

جهت دسترسی به این مطالب، از منو های بالا، منوی « مطالب تکمیلی » ، شاخه « نرم افزارهای ریاضی » و زیر منوی «نرم افزار MATLAB » را انتخاب کنید. به این ترتیب لیست مطالب ارائه شده در این مجموعه به شما نمایش داده می شود.

هدیه ی دیگری که دز این ایام به شما عزیزان تقدیم شده است، آغاز فروش اینترنتی کتاب های دکتر میرزاوزیری، استاد دانشگاه فردوسی مشهد و سایر مراکز علمی مشهد می باشد. ایشان علاوه بر فعالیت های علمی بسیاری که در ریاضیات محض دارند، سعی دارند تا مطالب ریاضی را در قالب داستان ارائه دهند. کتاب های داستانی ایشان به گونه ای نوشته شده است که برای دانش آموزان سال آخر دوره راهنمایی و دبیرستان و بالاتر، مناسب باشد.

نکته قابل توجه قیمت بسیار مناسب کتاب های ایشان می باشد.

برای دسترسی سریع شما عزیزان به این کتاب ها، در منوی بالایی سایت، بخشی با عنوان « کتاب هاب دکتر میرزاوزیری » قرار داده شده است. شما می توانید وارد این منو شوید و یا به صورت مستقیم از همین صفحه وارد آن شوید.

برای شروع کتاب سیصد و یازده ایشان ارائه شده است و به زودی در چند روز آینده، سه کتاب دیگر از ایشان ارائه خواهد شد.

دسترسی سریع به :

آموزش مطلب

کتاب های دکتر میرزاوزیری

 

باآرزوی موفقیت شما

اعیاد پرباری برای شما آرزومندیم