تدریس خصوصی آزمون های بین المللی دانشگاه کمبریج دروس ریاضی (AS Level Mathematics , A Level Mathematics)

چاپ
مقطع تحصیلی: عمومی

رای دهی: 5 / 5

فعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستاره
 
تدریس خصوصی   تدریس خصوصی ریاضی  

تدریس خصوصی دروس ریاضی آزمون بین المللی AS level و A Level دانگشاه Cambridge در سایت ریاضایت ایران

Cambridge International Examinations

مفاد آزمون AS Level Mathematics دانشگاه کمبریج (Cambridge) از دو کتاب Pure Mathematics I و Pure Mathematics II به نسبت 60 به 40 تهیه می شود. یعنی 60 درصد سوالات از کتاب Pure Mathematics I و 40 درصد باقی مانده از کتاب Pure Mathematics II خواهد بود. البته 40 درصد باقی مانده می تواند از یکی از کتاب های آمار 1، مکانیک 1 نیز انتخاب شود که ما فقط Pure Mathematics II را پوشش می دهیم.

مفاد آزمون A Level Mathematics دانشگاه کمبریج به صورت ترکیبی از دو کتاب Pure Mathematics I و Pure Mathematics III به نسبت مساوی 30 درصد و 40 درصد باقی مانده نیز از کتاب های مکانیک 1 و آمار 1، یا مکانیک 1 و مکانیک 2، یا آمار 1 و آمار 2 با نسبت های مساوی تهیه می شود. یعنی 60 درصد سوالات از کتاب های Pure Mathematics I و Pure Mathematics III و 40 درصد باقی مانده از کتابهای مکانیک و آمار خواهد بود.

دانلود آزمون‌های سال‌های گذشته

بدین ترتیب نقش دروس ریاضیات در آزمون AS Level کامل و 100 در صد است و در آزمون A Level نیز 60 درصد تاثیر دارد. بنابراین با یادگیری اصولی و حرفه ای دروس ریاضی فوق، به راحتی می توانید در آزمون بین المللی موفقیت چشمگیری کسب نمایید. تیم حرفه ای سایت ریاضیات ایران این آمادگی را دارد که با برگزاری خصوصی این آموزش ها، شما را در کسب این مهم یاری نماید. در این آموزش ها، ضمن یادگیری عمیق دروس ریاضی، با اصطلاحات و واژگان علمی ریاضیات نیز آشنا می شوید، چرا که بخش مهمی از درک سوالات ریاضی به شناخت واژگان و اصطلاحات آن بستگی دارد.

شماره تماس ما جهت هماهنگی عبارتست از:

تدریس خصوصی ریاضی بین المللی دانشگاه کمبریج در سایت ریاضیات ایران

تدریس خصوصی دروس ریاضی  Pure Mathematics I و Pure Mathematics II و Pure Mathematics III

تدریس دورس ریاضی آزمون های بین المللی دانشگاه کمبریج

تدریس دروس ریاضی AS Level Mathematics دانشگاه کمبریج

تدریس دروس ریاضی A Level Mathematics دانشگاه کمبریج

دانلود آزمون‌های سال‌های گذشته