کتاب خودآموز سریع متلب MATLAB استاد مس فروش - نسخه الکترونیک

چاپ
مقطع تحصیلی: عمومی

رای دهی: 5 / 5

فعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستاره
 
ریاضی   کتاب‌های الکترونیک ریاضی   کتاب‌های نرم افزارهای ریاضی   pdf   1398   استاد علی مس فروش   کتاب های استاد علی مس فروش  

کتاب خود آموز سریع متلب (MATLAB)

مناسب برای دانشجویان رشته های ریاضی، مهندسی و ...

استاد علی مس فروش

پیش گفتار کتاب:

MATLAB یک نرم افزار قدرتمند برای انجام محاسبات ریاضی است که به کمک آن می توان مسائل محاسباتی را به سادگی و با سرعت زیاد جل کرد. این نرم افزار در حالت پایه خود و بدون استفاده از بسته های جانبی، دارای دستوراتی است که با استفاده از آنها می توان به حل دسته گسترده ای از مسائل مانند حساب دیفرانسیل و انتگرال، محاسبات ماتریسی، رسم نمودارها در حالت دو بعدی و سه بعدی، معادلات دیفرانسیل معمولی و ... پرداخت. با استفاده از برخی از بسته ها که برای متلب (MATLAB ) وجود دارند، می توان برخی مسائل پیچیده تر را حل کرد. همچنین برای رشته های مختلف مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، فیزیک و برخی رشته های دیگر، بسته های ویژه ای وجود دارند که با استفاده از آنها می توان مسائل مربوط به این رشته ها را حل کرد.

در این کتاب سعی شده است اصول اولیه کار با متلب (MATLAB) و برخی بسته های پرکاربرد آن آموزش داده شود. بدیهی است که کاربران پس از آشنایی با متلب (MATLAB) می توانند بسته های مورد نیاز خود را شناسایی کنند و با مطالعه راهنمای مربوط به آن ها به حل مسائل خود بپردازند. در این کتاب هیچ مطلب اضافه ای گفته نشده است، لذا از خوانندگان گرامی خواهشمندم اگر با متلب (MATLAB) آشنایی ندارند، از پراکنده خوانی کتاب خودداری کنند و با صرف اندک زمان و با صبر و پرهیز از شتاب در یادگیری به مطالعه بپردازند. بدیهی است که در هنگام مطالعه کتاب باید همواره به نرم افزارهای مورد نیاز دسترسی داشته باشید تا تمام دستوراتی که با آن برخورد می کنید را در محیط نرم افزار آزمایش کنید.