آزمون آنلاین ریاضی پایه دوم ابتدایی - فصل ۶- مبحث جمع و تفریق اعداد سه رقمی


جزئیات کاربر


آزمون آنلاین ریاضی پایه دوم ابتدایی - فصل ششم - مبحث جمع و تفریق اعداد سه رقمی

سوالات آزمون در هر بار شرکت، تغییر می‌کند!!!!!

تعداد سوالات : ۱۰ سوال
نمره منفی: ندارد
زمان کل آزمون: بدون محدودیت
حداکثر زمان هر سوال: بدون محدودیت
تعداد تکرار سوالات: ۳ مرتبه
ترتیب سوالات: به صورت تصادفی
ترتیب گزینه‌های سوالات: به صورت تصادفی

توضیحات:‌

والیدن عزیز توجه نمایید که این آزمون شامل ۱۰ سوال از فصل ششم ریاضی پایه دوم ابتدایی مبحث مقایسه اعداد مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی، می‌باشد.

سوالات آزمون در هر بار شرکت، تغییر می‌کند!!!!!

پس فرزند شما می‌تواند چندین بار در این آزمون شرکت کند و سوالات متفاوتی را پاسخ دهد. پس این فقط یک آزمون نیست! بی‌نهایت آزمون است...

نکته‌ها:

۱. زمان پاسخگویی به این آزمون هیچ محدودیتی ندارد و فرزند دلبند شما می‌تواند با آرامش، سوالات را حل کرده و پاسخ را ثبت کند.

۲. به فرزندتان یادآوری کنید در صورتی که جواب سوالی را نمی‌داند و یا سوال نیاز به فکر دارد، می‌توانید فعلا از آن رد شود و با زدن دکمه «گذشتن از این سوال و مشاهده سوال بعدی» به سوال بعد برود. وقتی همه سوالات را یکبار مشاهده کردید، مجددا سوالاتی که پاسخ نداده باشید به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید به آنها پاسخ دهید.

۳. آزمون نمره منفی ندارد. پس بدون هیچ نگرانی به سوالات پاسخ دهید. هر سوال با توجه به درجه سختی آن و مراحل مورد نیاز برای حل آن، امتیاز مخصوصی دارد. در انتهای آزمون، مجموع امتیاز شما و درصد خود را مشاهده خواهید نمود.

۴. در انتهای آزمون، می‌توانید سوالاتی که فرزند شما پاسخ اشتباه داده‌است را مشاهده می‌کنید تا بتوانید اشکالات ایشان را ببینید و برای رفع آنها تلاش کنید.

۵. اگر در سایت ثبت نام کرده باشید، همیشه می‌توانید نتیجه آزمون‌های قبلی خود را ببینید. به این ترتیب روند پیشرفت تحصیلی فرزند خود را پایش می‌کنید، نقاط قوت و ضعف فرزندتان را تشخیص می‌دهید و می‌توانید با کمک ما آن‌ها را برطرف نمایید.

 

اکنون برای شرکت در این آزمون باید نام و نام خانوادگی و ایمیل خود را در بالا وارد کنید و دکمه شروع را در پایین بفشارید.



شروع