راهنمای شرکت در آزمون‌های شبیه ساز تیزهوشان ششم

چاپ
مقطع تحصیلی: عمومی

رای دهی: 4 / 5

فعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستارهفعال سازی ستارهغیر فعال سازی ستاره
 
آزمون آنلاین  

آزمون های آنلاین شبیه ساز تیزهوشان ششم در سایت ریاضیات ایران به صورت منظم برگزار می‌گردد.

این آزمون‌ها شامل دو دفترچه می‌باشد. دفترچه شماره ۱ شامل ۶۰ سوال هوش و استعداد تحصیلی است. مدت زمان پاسخ‌گویی به سوالات این دفترچه ۶۰ دقیقه است. دفترچه شماره ۲ شامل ۴۰ سوال سرعت و دقت می‌باشد که مدت زمان پاسخگویی به سوالات ۲۰ دقیقه است.

روش برگزاری آزمون‌های آنلاین:

آزمون‌های آنلاین رأس ساعت مشخص و از قبل اعلام شده شروع می‌گردد.

زمان کلی هر آزمون مشخص است. زمان هر شرکت کننده از زمانی که آزمون را شروع می‌کند، محاسبه میگردد. پس از اتمام زمان کلی هر آزمون، آزمون به صورت اتوماتیک اتمام می‌یابد.

هر سوال نیز زمان محدودی دارد. شرکت کنندگان باید در مدت زمان مشخص پاسخ مورد نظر را ثبت کنند. پس از اتمام زمان سوال، سوال بعدی نمایش داده می‌شود و دیگر نمی‌توانید به سوال برگردید.

شرکت کنندگان اگر پاسخ سوالی را نمی‌دانند،می‌توانند با زدن دکمه «سوال بعدی» می‌توانند به سوال بعدی مراجعه کنند. پس از اتمام سوالات آزمون، مجددا سوالاتی که به آنها پاسخ نداده باشند، نمایش داده می‌شوند البته به شرط آن که زمان مجاز سوال، به اتمام نرسیده باشد.

آزمون در چه صورتی پایان می‌یابد؟

۱. در صورتی که زمان کلی آزمون به اتمام رسیده باشد.

۲. در صورتی که شرکت کننده به تمام سوالات پاسخ داده باشد. اگر شرکت کننده ای قبل از اتمام زمان آزمون، به همه سوالات پاسخ دهد (چه پاسخ صحیح، چه پاسخ اشتباه) آزمون پایان می‌یابد.

۳. در صورتی که شرکت کننده دکمه خاتمه آزمون را کلیک کند. البته در برخی آزمون ها ممکن است این امکان غیرفعال شود و بنابراین آزمون در دو حالت بالا به اتمام می‌رسد.

نتیجه آزمون

پس از اینکه آزمون تمام شود، فورا نتیجه آزمون را خواهید دید. هر شرکت کننده نمره کسب شده شرکت کننده در آزمون، درصد آن و مدت زمان و ... را مشاهده دقیقا پس از آزمون مشاهده خواهد کرد.

سومین دوره آزمون تیزهوشان ششم در تاریخ ۲۱ آذر ۹۹ راس ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

مراحل شرکت در آزمون های آنلاین تیزهوشان ششم در 10دقیقه

1. ثبت نام در سایت (5 دقیقه)

شرکت در تیزهوشان ریاضی ششم، ابتدا باید در سایت ریاضیات ایران ثبت نام کنید و نام کاربری مخصوص خود در سایت ریاضیات ایران را فعال کنید. فعالسازی حساب کاربری، توسط خود شما و ایمیل شما انجام می شود. پس از ثبت نام لینک فعالسازی به ایمیل شما ارسال می شود. توضیحات کامل در صفحه ثبت نام داده شده است.

2. پرداخت هزینه شرکت در المپیاد (5 دقیقه)

پس از فعالسازی نام کاربری خودتان، با نام کابری خود وارد سایت شوید و هزینه شرکت در آزمون را پرداخت نمایید. دقت نمایید که مهلت واریز وجه هر آزمون، حداکثر تا 12 ساعت قبل از آزمون می باشد. چند دقیقه پس از تایید پرداخت در سایت، به شما اطلاع داده می شود.

پشتیبانی

در صورتی که در هر مرحله نیاز به توضیحات و رهنمایی های بیشتر داشتید، می‌توانید با شماره سایت تماس بگیرید یا در شبکه های اجتماعی با ما تماس بگیرید.

راهنمای شرکت در المپیادهای پایه ششم ابتدایی